Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa skidfilmen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EmilAlamaa" data-source="post: 597164" data-attributes="member: 77064"><p>Eyes wide open var väldigt dålig enligt mig! kanske inte åkningen, men musik, känsla och redigering överhuvud taget. Inte kul att kolla på..</p><p></p><p>Refresh är sådär, vissa delar är bra. Men allt är inte sådär jättekul att kolla på tycker jag. Men bra musik och känsla på många ställen så den får en andra plats av mig.</p><p> </p><p>Everyday is a saturday är ju riktigt bra där mot slutet.. Men det är för lite bra delar i den & för mycket offpist för att få min röst...</p><p></p><p>Pretty good är riktigt bra igenom hela filmen! bra musik, kul att kolla på. Kanske inte bästa åkningen av årets filmer men känslan slår åkningen för att en film ska bli bra. Fast i slutet av den så är de ju faktiskt riktigt galen åkning & på många ställen i filmen. Den är även lite annorlunda, inte bara handrails, wallrides och feta hopp, även sjuka rail features mycket bonks o.s.v., så min röst blir pretty good!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EmilAlamaa, post: 597164, member: 77064"] Eyes wide open var väldigt dålig enligt mig! kanske inte åkningen, men musik, känsla och redigering överhuvud taget. Inte kul att kolla på.. Refresh är sådär, vissa delar är bra. Men allt är inte sådär jättekul att kolla på tycker jag. Men bra musik och känsla på många ställen så den får en andra plats av mig. Everyday is a saturday är ju riktigt bra där mot slutet.. Men det är för lite bra delar i den & för mycket offpist för att få min röst... Pretty good är riktigt bra igenom hela filmen! bra musik, kul att kolla på. Kanske inte bästa åkningen av årets filmer men känslan slår åkningen för att en film ska bli bra. Fast i slutet av den så är de ju faktiskt riktigt galen åkning & på många ställen i filmen. Den är även lite annorlunda, inte bara handrails, wallrides och feta hopp, även sjuka rail features mycket bonks o.s.v., så min röst blir pretty good! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa skidfilmen?
Tillbaka
Topp