Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa skidfrullen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 11417" data-attributes="member: 14197"><p>Den enda riktigt acceptabla frullen består av en trippel espresso, redigt med snus, några cigg, avslagen pils samt en enklare vinbuffé. För finsmakaren kan en välblandad Steep Skier också förtäras. Viktigast är ju ändå musikvalet och då faller jag gärna ur sängen (om jag till äventyrs skulle ligga i en) till Ministrys "Jesus Built my Hot Rod" eller Metallicas "Battery". För att verkligen bli på rätt humör kan några noveller i Hot Video läsas och sen går det att titta på den inledande utskällningen i Full Metal Jacket. Dock rekommenderas denna ganska omfattande frukostmeny enbart till brantåkare - övriga kan ju gärna få fortsätta med sin havregrynsgröt, sina fullkornsmackor och O"boy. En annan viktig detalj för att speeda upp morgonbestyren är att aldrig ta av sig skidkläderna kvällen innan, utan helt enkelt gå och lägga sig i fullt ställ (känt som att "sova brandman"). Om man även skall ha pjäxor på sig tvistar dock di lärde.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 11417, member: 14197"] Den enda riktigt acceptabla frullen består av en trippel espresso, redigt med snus, några cigg, avslagen pils samt en enklare vinbuffé. För finsmakaren kan en välblandad Steep Skier också förtäras. Viktigast är ju ändå musikvalet och då faller jag gärna ur sängen (om jag till äventyrs skulle ligga i en) till Ministrys "Jesus Built my Hot Rod" eller Metallicas "Battery". För att verkligen bli på rätt humör kan några noveller i Hot Video läsas och sen går det att titta på den inledande utskällningen i Full Metal Jacket. Dock rekommenderas denna ganska omfattande frukostmeny enbart till brantåkare - övriga kan ju gärna få fortsätta med sin havregrynsgröt, sina fullkornsmackor och O"boy. En annan viktig detalj för att speeda upp morgonbestyren är att aldrig ta av sig skidkläderna kvällen innan, utan helt enkelt gå och lägga sig i fullt ställ (känt som att "sova brandman"). Om man även skall ha pjäxor på sig tvistar dock di lärde. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bästa skidfrullen?
Tillbaka
Topp