Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa skidort i alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lenz" data-source="post: 1064951" data-attributes="member: 148784"><p>[MEDIA=youtube]n03LDesl7i0[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>[MEDIA=youtube]zSsEi_cXJ60[/MEDIA]</p><p></p><p>Kika på dessa filmerna. I la Grave så tar du liften upp till 3600 meter och tar dig ner bäst du kan. La Grave räknas väl till avancerad offpist men det finns enklare vägar ner ochså. Det som jag gillar är friheten det är ingen resort. Givetvis så rekommenderar jag dig att hyra en bergsguide. Jag åker hit så ofta jag kan och jag gillar hela grejen, finns inte så mycket att göra bara en liten medeltid by. Själv så prioriterar jag åkningen.</p><p></p><p>Sen kan jag väl ochså tillägga att film nr 2 är vardagen för en extremskidåkare som lever på skidåkning du behöver inte sele, isyxa, riktigt så extremt behöver det inte bli. Hyr du en bergsguide så kommer dom fixa fina åk för ditt kunnande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lenz, post: 1064951, member: 148784"] [MEDIA=youtube]n03LDesl7i0[/MEDIA] [MEDIA=youtube]zSsEi_cXJ60[/MEDIA] Kika på dessa filmerna. I la Grave så tar du liften upp till 3600 meter och tar dig ner bäst du kan. La Grave räknas väl till avancerad offpist men det finns enklare vägar ner ochså. Det som jag gillar är friheten det är ingen resort. Givetvis så rekommenderar jag dig att hyra en bergsguide. Jag åker hit så ofta jag kan och jag gillar hela grejen, finns inte så mycket att göra bara en liten medeltid by. Själv så prioriterar jag åkningen. Sen kan jag väl ochså tillägga att film nr 2 är vardagen för en extremskidåkare som lever på skidåkning du behöver inte sele, isyxa, riktigt så extremt behöver det inte bli. Hyr du en bergsguide så kommer dom fixa fina åk för ditt kunnande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa skidort i alperna?
Tillbaka
Topp