Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
bästa skidryggsäcken 2013-2014 "Utan ballong" :0)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kazle" data-source="post: 1029637" data-attributes="member: 94115"><p>Fundera också på hur mycket grejer du tänkt släpa med dig. Personligen tycker jag att det är bekvämast att åka med en väska som inte är fullknökad. Kör med en Osprey Kode 32l och med lunchpaket, vatten, några snickers, lavinkitt, extra tröja, first aid, mössa, solglasögon och ev en DSLR kamera så blir den ganska lagom fullpackad. (dvs man behöver inte plocka ur allt för att komma åt något i botten.) Har du tänkt hika med hudar tar de också en del plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kazle, post: 1029637, member: 94115"] Fundera också på hur mycket grejer du tänkt släpa med dig. Personligen tycker jag att det är bekvämast att åka med en väska som inte är fullknökad. Kör med en Osprey Kode 32l och med lunchpaket, vatten, några snickers, lavinkitt, extra tröja, first aid, mössa, solglasögon och ev en DSLR kamera så blir den ganska lagom fullpackad. (dvs man behöver inte plocka ur allt för att komma åt något i botten.) Har du tänkt hika med hudar tar de också en del plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
bästa skidryggsäcken 2013-2014 "Utan ballong" :0)
Tillbaka
Topp