Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa skogsåkningen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 116502" data-attributes="member: 32948"><p>När du säger skogsåkning tänker jag också på Serre Che. </p><p>Många ställen i österrike har för tät skog i större delen av systemet för riktigt fin skogsåkning. (Finns ju säkert orter med undantag) Ischgl hade en del fin skogsåkning när jag var där sist. Ischgl ligger relativt högt så snötillgången bör bara god. Men snötillgången i Serre Chevalier är ju inte känd för att vara sämre än på annat håll, så jag tror inte att det är ett dåligt alternativ. </p><p>Läs i rescensionerna på freeride! Där står mycket om hur terrängen i orterna är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 116502, member: 32948"] När du säger skogsåkning tänker jag också på Serre Che. Många ställen i österrike har för tät skog i större delen av systemet för riktigt fin skogsåkning. (Finns ju säkert orter med undantag) Ischgl hade en del fin skogsåkning när jag var där sist. Ischgl ligger relativt högt så snötillgången bör bara god. Men snötillgången i Serre Chevalier är ju inte känd för att vara sämre än på annat håll, så jag tror inte att det är ett dåligt alternativ. Läs i rescensionerna på freeride! Där står mycket om hur terrängen i orterna är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa skogsåkningen?
Tillbaka
Topp