Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa snowboarden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="draztic87" data-source="post: 449482" data-attributes="member: 85643"><p>Tjabba!</p><p></p><p>Det är dax för en ny snowboard och jag föredrar parkåkning och lite sådant, jag är nybörjare så behöver lite hjälp av mer kunnande.</p><p>De brädor jag har och välja på beroende av kostnader är:</p><p></p><p>"Rome Manual - 153" - H07</p><p></p><p>"Nitro Revolt Shield MidWide - 156" - H07</p><p></p><p>"Venue Pulse - 155" - H07</p><p></p><p>Och till den tänkte jag köra på ett par</p><p>"Drake DTM" - H07 (Strl: Large)</p><p></p><p>Längd: 175cm</p><p>Vikt: 60kg</p><p>Skostorlek: 44</p><p></p><p>Så uppskattar svar som kan hjälpa mig att välja rätt och det som passar mig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="draztic87, post: 449482, member: 85643"] Tjabba! Det är dax för en ny snowboard och jag föredrar parkåkning och lite sådant, jag är nybörjare så behöver lite hjälp av mer kunnande. De brädor jag har och välja på beroende av kostnader är: "Rome Manual - 153" - H07 "Nitro Revolt Shield MidWide - 156" - H07 "Venue Pulse - 155" - H07 Och till den tänkte jag köra på ett par "Drake DTM" - H07 (Strl: Large) Längd: 175cm Vikt: 60kg Skostorlek: 44 Så uppskattar svar som kan hjälpa mig att välja rätt och det som passar mig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa snowboarden?
Tillbaka
Topp