Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa snowboarden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kasper_R" data-source="post: 453837" data-attributes="member: 69166"><p>Asså, brädorna är inte så stor skillnad på om du är nybörjare till medel. hitta nån som är lagom lång bara. Själv kör jag med en Ride Fleetwood eftersom jag har storlek 46 på botsen och måste ha en extra bred. jag är 196 cm och brädan 158 cm^^ dom säger att brädan ska vara 20 cm kortare än dig själv men jag tycker det är betydligt goare med lite kortare bräda.... men som sagt köp en hyffsat mjuk bräda eftersom du är så lätt och lägg istället mer pengar på bots och bindningar. Det är mitt tips. och köp en bräda med träkärna! jag hade en med nån plast skit och den tapar styvheten och sen knäcktes den:P.... Ren skit</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kasper_R, post: 453837, member: 69166"] Asså, brädorna är inte så stor skillnad på om du är nybörjare till medel. hitta nån som är lagom lång bara. Själv kör jag med en Ride Fleetwood eftersom jag har storlek 46 på botsen och måste ha en extra bred. jag är 196 cm och brädan 158 cm^^ dom säger att brädan ska vara 20 cm kortare än dig själv men jag tycker det är betydligt goare med lite kortare bräda.... men som sagt köp en hyffsat mjuk bräda eftersom du är så lätt och lägg istället mer pengar på bots och bindningar. Det är mitt tips. och köp en bräda med träkärna! jag hade en med nån plast skit och den tapar styvheten och sen knäcktes den:P.... Ren skit [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bästa snowboarden?
Tillbaka
Topp