Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bästa stället för snowboard som bummare i europa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andresteel" data-source="post: 959764" data-attributes="member: 127113"><p>Jag håller med! Mayrhofen är skitbra! Var där förra säsongen och kommer nog aldrig att komma därifrån. Man kan dessutom åka när säsongen är slut i början april på glaciären Hintertux. Var själv aldrig där av någon anledning men ja, det är öppet till juli eller något sådant. Boende kan vara lite knepigt att fixa till en början, i värsta fall kan man bo på Gasthof Zillertal i korridor tills det har löst sig. Det gjorde det för alla säsongare (så vitt jag vet) förra säsongen, även om det då kan betyda att man hamnar utanför Mayrhofen och är beroende av buss/bil/pendeltåg. I övrigt, billig öl, bra blandning av människor från olika länder, några få ställen dit man alltid går (vilket jag tycker är det STORT plus), bra backar (många berg att variera mellan), bra puderåkning, bra park och så kan man fynda i matbutiken! Till exempel, 500 g köttfärs för 15 kronor? </p><p></p><p>Och så får man inte glömma Snowbombing! Riktigt nice och stor festival i byn som i princip avslutar säsongen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andresteel, post: 959764, member: 127113"] Jag håller med! Mayrhofen är skitbra! Var där förra säsongen och kommer nog aldrig att komma därifrån. Man kan dessutom åka när säsongen är slut i början april på glaciären Hintertux. Var själv aldrig där av någon anledning men ja, det är öppet till juli eller något sådant. Boende kan vara lite knepigt att fixa till en början, i värsta fall kan man bo på Gasthof Zillertal i korridor tills det har löst sig. Det gjorde det för alla säsongare (så vitt jag vet) förra säsongen, även om det då kan betyda att man hamnar utanför Mayrhofen och är beroende av buss/bil/pendeltåg. I övrigt, billig öl, bra blandning av människor från olika länder, några få ställen dit man alltid går (vilket jag tycker är det STORT plus), bra backar (många berg att variera mellan), bra puderåkning, bra park och så kan man fynda i matbutiken! Till exempel, 500 g köttfärs för 15 kronor? Och så får man inte glömma Snowbombing! Riktigt nice och stor festival i byn som i princip avslutar säsongen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
bästa stället för snowboard som bummare i europa?
Tillbaka
Topp