Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa stället i Alperna för säsong? UTAN puderhets
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeeGee" data-source="post: 910225" data-attributes="member: 64569"><p>Bad Gastein säger jag.. </p><p></p><p>1. Puderhetsen är obefintlig. (finns för mycket alkohol antar jag, aka Bakis, "det har bara snöat 10 cm, jag tar sovmorgon" :O...</p><p></p><p>2. Finns mycket rolig skog faktiskt, lite knepigt att hitta men det finns. Kräver dock ett bra snöår.</p><p></p><p>3. Park finns, ganska bra sådan. Inget extremt, ganska nybörjarvänlig.</p><p></p><p>4. Mycket soltimmar! Dock lite osäkert med snö pga den låga höjden.</p><p></p><p>5. Massor av svenskar. Ibland är det svårt att tro att du är utomlands.. Kryllar av "hang arrounds" som ser coola ut på stan, läs: posers. Röjjig afterski finns. Finns stadig alkistrubadurer. "Lars-Penis" eller va han nu hette, ganska skoj.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeeGee, post: 910225, member: 64569"] Bad Gastein säger jag.. 1. Puderhetsen är obefintlig. (finns för mycket alkohol antar jag, aka Bakis, "det har bara snöat 10 cm, jag tar sovmorgon" :O... 2. Finns mycket rolig skog faktiskt, lite knepigt att hitta men det finns. Kräver dock ett bra snöår. 3. Park finns, ganska bra sådan. Inget extremt, ganska nybörjarvänlig. 4. Mycket soltimmar! Dock lite osäkert med snö pga den låga höjden. 5. Massor av svenskar. Ibland är det svårt att tro att du är utomlands.. Kryllar av "hang arrounds" som ser coola ut på stan, läs: posers. Röjjig afterski finns. Finns stadig alkistrubadurer. "Lars-Penis" eller va han nu hette, ganska skoj. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa stället i Alperna för säsong? UTAN puderhets
Tillbaka
Topp