Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa tråden om St. Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kajsaar" data-source="post: 904418" data-attributes="member: 86798"><p>Hej på er allihopa! </p><p>vet att ni kommer bli lite småsura över att det skapas ännu en tråd om vårt kära St Anton men nu blev det så. </p><p>Jag och min tjejpolare är från nordvästra Skåne och planerar att åka ner över säsongen. Detta är vår första säsong, efter att bara ha spenderat sportlovsveckorna i alperna innan. Vi skulle behöva alla tips vi kan få, gällande jobb, boende, när man åker dit, Hur man tar sig dit på bästa sätt, etc. </p><p>Vet att ni sitter på en massa go info som skulle vara till stor nytta för oss! </p><p>Hoppas verkligen ni kan hjälpa oss <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> ciaaoooo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kajsaar, post: 904418, member: 86798"] Hej på er allihopa! vet att ni kommer bli lite småsura över att det skapas ännu en tråd om vårt kära St Anton men nu blev det så. Jag och min tjejpolare är från nordvästra Skåne och planerar att åka ner över säsongen. Detta är vår första säsong, efter att bara ha spenderat sportlovsveckorna i alperna innan. Vi skulle behöva alla tips vi kan få, gällande jobb, boende, när man åker dit, Hur man tar sig dit på bästa sätt, etc. Vet att ni sitter på en massa go info som skulle vara till stor nytta för oss! Hoppas verkligen ni kan hjälpa oss :) ciaaoooo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa tråden om St. Anton!
Tillbaka
Topp