Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa UCPA-anläggningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 968444" data-attributes="member: 83225"><p>Jag har i omgångar testat centren i Serre, Valto, Valdi och Argentiere. Serre är klart fräschast, Valto var trevligast häng eftersom det gamla centret var uppbyggt kring gemensamma utrymmen i mitten så att säga (runt hus där sovrummen låg i en rand runt ett gemensamt vardagsrum typ) och Valdi har bäst läge rent geografiskt (nära till både backar och party. Serre har närmre till backen och Valto har lika långt till backen men båda de har mycket längre till festen). Argentiere däremot var inget vidare på nåt sätt. Nu hade vi otur med väder så det saknades snö och det var svinkallt ute. Problemet är att huset verkligen inte är byggt för kyla så folk käkade middag i dunjackor och det gick knappt att duscha där jag bodde för att det var så kallt när man kom ut. Värmen slogs på på rummen vid 21 på kvällen så alla vaknade mitt i natten och svettades som fan eftersom man fick gå och lägga sig i underställ för att inte frysa ihjäl.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 968444, member: 83225"] Jag har i omgångar testat centren i Serre, Valto, Valdi och Argentiere. Serre är klart fräschast, Valto var trevligast häng eftersom det gamla centret var uppbyggt kring gemensamma utrymmen i mitten så att säga (runt hus där sovrummen låg i en rand runt ett gemensamt vardagsrum typ) och Valdi har bäst läge rent geografiskt (nära till både backar och party. Serre har närmre till backen och Valto har lika långt till backen men båda de har mycket längre till festen). Argentiere däremot var inget vidare på nåt sätt. Nu hade vi otur med väder så det saknades snö och det var svinkallt ute. Problemet är att huset verkligen inte är byggt för kyla så folk käkade middag i dunjackor och det gick knappt att duscha där jag bodde för att det var så kallt när man kom ut. Värmen slogs på på rummen vid 21 på kvällen så alla vaknade mitt i natten och svettades som fan eftersom man fick gå och lägga sig i underställ för att inte frysa ihjäl. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa UCPA-anläggningen
Tillbaka
Topp