Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa UCPA-anläggningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 971377" data-attributes="member: 51492"><p>Argentiere är ju tydligen stängt annars är det ju överlägset bästa valet att boka deras off-pist grupp med riktig bergsguide en hel vecka nästan gratis. Sunkigt center, sista gången jag var där så bokade jag ett hotell tvärs över gatan och bodde där istället. Ordnade även flyg själv för att slippa bussen. Ändå värt det för riktigt bra guider.</p><p></p><p>Har även bott i Les deux Alps i det franska centret (finns ett internationellt oxå) Var OK standard. Alla, precis alla, utom jag och polarn rökte på varje kväll. :o</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 971377, member: 51492"] Argentiere är ju tydligen stängt annars är det ju överlägset bästa valet att boka deras off-pist grupp med riktig bergsguide en hel vecka nästan gratis. Sunkigt center, sista gången jag var där så bokade jag ett hotell tvärs över gatan och bodde där istället. Ordnade även flyg själv för att slippa bussen. Ändå värt det för riktigt bra guider. Har även bott i Les deux Alps i det franska centret (finns ett internationellt oxå) Var OK standard. Alla, precis alla, utom jag och polarn rökte på varje kväll. :o [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa UCPA-anläggningen
Tillbaka
Topp