Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa UCPA-anläggningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonte_carver10" data-source="post: 971817" data-attributes="member: 103726"><p>Instämmer med mycket som sagts ovan. </p><p></p><p>Flaine är bra, särskilt eftersom det finns ovanligt många dubbelrum (centret var tidigare ett "vanligt" hotell).</p><p></p><p>Serre Che är också bra men rummet jag bodde i var väldigt lite och med fyra sängar (egen dusch och toalett delad med rummet bredvid). </p><p></p><p>Jag gillar Chamonix-centret också, bland annat för läget i Chamonix, men standarden är sämre än de två ovan. Sällskapsutrymmena där är dock rätt små.</p><p></p><p>Jag fick hem en broschyr från svenska UCPA nu i veckan och noterade att man nu äntligen börjat anpassa sig till vad många kunder vill ha och (om än i liten skala) kommer att börja erbjuda även flygresor i vinter. Inte en dag för tidigt... Jag förstår dock inte riktigt varför man i broschyren valt att vara så noga med att mellan raderna säga att "ska man åka med UCPA på riktigt är det minsann buss som fortfarande gäller". Dagens kunder är mer medvetna och kräsna och många av oss gillar UCPA-konceptet stenhårt utan att för den skulle vilja spendera 50-60 timmar i en buss.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonte_carver10, post: 971817, member: 103726"] Instämmer med mycket som sagts ovan. Flaine är bra, särskilt eftersom det finns ovanligt många dubbelrum (centret var tidigare ett "vanligt" hotell). Serre Che är också bra men rummet jag bodde i var väldigt lite och med fyra sängar (egen dusch och toalett delad med rummet bredvid). Jag gillar Chamonix-centret också, bland annat för läget i Chamonix, men standarden är sämre än de två ovan. Sällskapsutrymmena där är dock rätt små. Jag fick hem en broschyr från svenska UCPA nu i veckan och noterade att man nu äntligen börjat anpassa sig till vad många kunder vill ha och (om än i liten skala) kommer att börja erbjuda även flygresor i vinter. Inte en dag för tidigt... Jag förstår dock inte riktigt varför man i broschyren valt att vara så noga med att mellan raderna säga att "ska man åka med UCPA på riktigt är det minsann buss som fortfarande gäller". Dagens kunder är mer medvetna och kräsna och många av oss gillar UCPA-konceptet stenhårt utan att för den skulle vilja spendera 50-60 timmar i en buss. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bästa UCPA-anläggningen
Tillbaka
Topp