Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa vägen till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik-The-Man" data-source="post: 486305" data-attributes="member: 36510"><p>jag tycker att den smartaste vägen är över fernpass, men att man ska skippa München om man kan. Så ta A7 hela vägen från hamburg nästan ner till gränsen i österrike, då undviker man alla köer runt münchen. min erfarenhet är att vägarna över fernpass inte är speciellt branta. så jag tycker det är en smart väg. och om du tar småvägarna från imst till st anton (dvs inte motorvägen)så klarar du dej utan vinjett kostar 8-10€ för tio dagar. </p><p>Ha en bra resa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik-The-Man, post: 486305, member: 36510"] jag tycker att den smartaste vägen är över fernpass, men att man ska skippa München om man kan. Så ta A7 hela vägen från hamburg nästan ner till gränsen i österrike, då undviker man alla köer runt münchen. min erfarenhet är att vägarna över fernpass inte är speciellt branta. så jag tycker det är en smart väg. och om du tar småvägarna från imst till st anton (dvs inte motorvägen)så klarar du dej utan vinjett kostar 8-10€ för tio dagar. Ha en bra resa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa vägen till St Anton
Tillbaka
Topp