Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa vägen till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 487145" data-attributes="member: 80557"><p>vignetten är klistermärket som du maste klisrta i vindrutan...visar att du betalt österrikisk "motorvägsavgift".. finns i olika längd...kortast är 10 dagar för runt 8 euro. längsta är för ett ar typ 80 euro..allt avrundat uppat...</p><p></p><p>skall du köra via innsbruck behöver du det iom att det är för langt för att sitta och härka smavägar... men som tidigare skrevs..om man vill snala fran fernpass gar det säkert att hitta smavägar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 487145, member: 80557"] vignetten är klistermärket som du maste klisrta i vindrutan...visar att du betalt österrikisk "motorvägsavgift".. finns i olika längd...kortast är 10 dagar för runt 8 euro. längsta är för ett ar typ 80 euro..allt avrundat uppat... skall du köra via innsbruck behöver du det iom att det är för langt för att sitta och härka smavägar... men som tidigare skrevs..om man vill snala fran fernpass gar det säkert att hitta smavägar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa vägen till St Anton
Tillbaka
Topp