Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa vägen till St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik-The-Man" data-source="post: 487221" data-attributes="member: 36510"><p>Om du inte vill köra små vägar är A7 genom tyskland den bästa sedan fortsätta mot Lindau/Bregenz, därefter Feldkirch -> Bludenz -> Arlbergertnneln sen är du framme. minst 15 mil närmare än över münchen, men tunnelavgift på ca 10€ i arlbergertunneln + vignette 8€ (vignette köps enklast vid gränsen mellan Österike och Tyskland.)vingnette behövs även när du kör via innsbruck.</p><p>Betydligt närmare, du slipper münchen (ofta köer i flera timmar runt München) och vägen är fin hela vägen (fin landsväg sista 3 -4 milen men absolut ingen dålig väg). Har kört denna väg själv många gånger på vintern, (med sommardäck) har aldrig varit några framkommlighets problem.</p><p></p><p>mvh Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik-The-Man, post: 487221, member: 36510"] Om du inte vill köra små vägar är A7 genom tyskland den bästa sedan fortsätta mot Lindau/Bregenz, därefter Feldkirch -> Bludenz -> Arlbergertnneln sen är du framme. minst 15 mil närmare än över münchen, men tunnelavgift på ca 10€ i arlbergertunneln + vignette 8€ (vignette köps enklast vid gränsen mellan Österike och Tyskland.)vingnette behövs även när du kör via innsbruck. Betydligt närmare, du slipper münchen (ofta köer i flera timmar runt München) och vägen är fin hela vägen (fin landsväg sista 3 -4 milen men absolut ingen dålig väg). Har kört denna väg själv många gånger på vintern, (med sommardäck) har aldrig varit några framkommlighets problem. mvh Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bästa vägen till St Anton
Tillbaka
Topp