Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Bästa vågsurfingen på spaniens östkust?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 891942" data-attributes="member: 12924"><p>Tjena,</p><p></p><p>Har precis kommit hem från just Torrevieja, och har varit där i två veckor. Är ingen surfardude, så jag vette tusan var du skall ta vägen. Men tänkte bara kommentera La Mata... det är ju alltså en vanlig strand i princip inne i byn. Och Torrevieja i slutet på juli är väl kö ner till vattnet.... så det kan bli lite trångt om utrymmet kan jag tänka mig.</p><p></p><p>Kan ha fel dock... så den som lever får se.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 891942, member: 12924"] Tjena, Har precis kommit hem från just Torrevieja, och har varit där i två veckor. Är ingen surfardude, så jag vette tusan var du skall ta vägen. Men tänkte bara kommentera La Mata... det är ju alltså en vanlig strand i princip inne i byn. Och Torrevieja i slutet på juli är väl kö ner till vattnet.... så det kan bli lite trångt om utrymmet kan jag tänka mig. Kan ha fel dock... så den som lever får se. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Bästa vågsurfingen på spaniens östkust?
Tillbaka
Topp