Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Bästa vattensporten 2020? WING FOIL!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 1205600" data-attributes="member: 102471"><p>Jag håller på med en del vattensport. Enklaste är ju vågsurfingen. En bräda och våtdräkt.</p><p>Kommer ut på vattnet fortare med kiten än wingen. Och nästa lika lite utrustning. Längst tid tar vindsurfing även om det går fortare nu för tiden.</p><p></p><p>Mest utrustning är det i vindsurf, sen kite sen wing och minst våg.</p><p></p><p>Snabbast att komma igång med är vågsurf, kite, wing och sist vindsurf. (Man skall montera ihop foilen om man inte har en tillräckligt stor bil och det har inte jag i alla fall)</p><p></p><p></p><p>För övrigt borde komma över och se på killarna hur man kör och gör frontloop och back med de där och andra freestyle manöver. Det där var lite tråkigt att se tyvärr.. Eller åka ner till Varberg och se hur de pushar sporten i Sverige med F-One teamet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 1205600, member: 102471"] Jag håller på med en del vattensport. Enklaste är ju vågsurfingen. En bräda och våtdräkt. Kommer ut på vattnet fortare med kiten än wingen. Och nästa lika lite utrustning. Längst tid tar vindsurfing även om det går fortare nu för tiden. Mest utrustning är det i vindsurf, sen kite sen wing och minst våg. Snabbast att komma igång med är vågsurf, kite, wing och sist vindsurf. (Man skall montera ihop foilen om man inte har en tillräckligt stor bil och det har inte jag i alla fall) För övrigt borde komma över och se på killarna hur man kör och gör frontloop och back med de där och andra freestyle manöver. Det där var lite tråkigt att se tyvärr.. Eller åka ner till Varberg och se hur de pushar sporten i Sverige med F-One teamet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Bästa vattensporten 2020? WING FOIL!
Tillbaka
Topp