Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Bästa vattensporten 2020? WING FOIL!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hakman" data-source="post: 1205606" data-attributes="member: 59670"><p>Haha bra diskussion det blev! </p><p></p><p></p><p></p><p>Starboard Freewing är kanon och har sålt extremt mycket i hela världen i år. Jag kör en 4m som funkar perfekt för mig med vindbyar på ca. 6 m/s och upp till 14m/s, men om du kör på ett ställe med svaga vindar och eller inte är supervan vid foil sedan tidigare så är en 5m eller 6m en bättre motor. Jag rekommenderar även en stor foil (framvinge med runt 2000cm/sq). Jag kör en 1300cm/sq och den kräver mycket jobb för att flyga i lätta vindar.</p><p></p><p></p><p></p><p>Inte jobbigt alls! Så fort du är uppe och flyger på foilen så är vingen lätt i händerna och du behöver väldigt lite kraft för att flyga vidare. Härlig känsla!</p><p></p><p></p><p></p><p>Tränar Wing Foil freestyle för fullt just nu! Här kommer lite Windsurf freestyle och Wind Foil freestyle för alla freestylefans!</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]_QkdbfebQaY[/MEDIA]</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]5pEtfJJ3wlI[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hakman, post: 1205606, member: 59670"] Haha bra diskussion det blev! Starboard Freewing är kanon och har sålt extremt mycket i hela världen i år. Jag kör en 4m som funkar perfekt för mig med vindbyar på ca. 6 m/s och upp till 14m/s, men om du kör på ett ställe med svaga vindar och eller inte är supervan vid foil sedan tidigare så är en 5m eller 6m en bättre motor. Jag rekommenderar även en stor foil (framvinge med runt 2000cm/sq). Jag kör en 1300cm/sq och den kräver mycket jobb för att flyga i lätta vindar. Inte jobbigt alls! Så fort du är uppe och flyger på foilen så är vingen lätt i händerna och du behöver väldigt lite kraft för att flyga vidare. Härlig känsla! Tränar Wing Foil freestyle för fullt just nu! Här kommer lite Windsurf freestyle och Wind Foil freestyle för alla freestylefans! [MEDIA=youtube]_QkdbfebQaY[/MEDIA] [MEDIA=youtube]5pEtfJJ3wlI[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Bästa vattensporten 2020? WING FOIL!
Tillbaka
Topp