Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Båt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J_kihlstrom" data-source="post: 46892" data-attributes="member: 30855"><p>Saken e den att om man köper en 135 fotare så har man ju råd med att ha besättning på den som hjälper dig. Men problemet är ju att det går inte att ha dom i sverige. Det e för grunt i Skärgården. Du kan ju inte gå in i några trevliga hamnar utan får i sånna fall lägga ankare ute i typ nån farled där du riskerar att bli påkörd av en annan båt på natten när det e mörkt. Dröm båten för mig är en Princess 56. Älskar det där runda bordet där fram bredvid förarsätet. Sen e det ju klart att jag skulle inte tacka nej tilla att han e typ 150 fotare med besättning nere i medelhavet så man kan flyga ner dit ibland och åka med den.</p><p></p><p>/Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J_kihlstrom, post: 46892, member: 30855"] Saken e den att om man köper en 135 fotare så har man ju råd med att ha besättning på den som hjälper dig. Men problemet är ju att det går inte att ha dom i sverige. Det e för grunt i Skärgården. Du kan ju inte gå in i några trevliga hamnar utan får i sånna fall lägga ankare ute i typ nån farled där du riskerar att bli påkörd av en annan båt på natten när det e mörkt. Dröm båten för mig är en Princess 56. Älskar det där runda bordet där fram bredvid förarsätet. Sen e det ju klart att jag skulle inte tacka nej tilla att han e typ 150 fotare med besättning nere i medelhavet så man kan flyga ner dit ibland och åka med den. /Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Båt
Tillbaka
Topp