Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon - Evil Twin 159
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henning2" data-source="post: 421637" data-attributes="member: 58818"><p>Jag har storlek 43 på mina 32 boots och dom passar bra i mina burton cartel i strl M och det är fortfarande plats kvar. Ett par salomon f20 i strl 44 passar också. Så vore jag dig skulle jag sattsa på medium i fall du kör på burton. Jag köpten nämligen ett par mission i large först men jag fick lämna tillbaka dom för att även om inställningarna så det skulle passa så små skor som möjligt så gick det inte knäppa toe strapen för den satt löst. Skon var för liten alltså, och det var salomon f20 skon i storlek 44.</p><p></p><p>Burton cartel est bindingen har väll ingen "botten platta" till 4+4 system ? eller tänker jag fel nu. För har sett est bindingar löstagbar botten platta utan några skruvhål alls och sedan sitter dom på utsidan i stället ??</p><p></p><p>Hoppas det hjälper dig något / christian</p><p></p><p>Och lite dummt att försöka få en matchande binding i stället för en som passar jusst dig bättre !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henning2, post: 421637, member: 58818"] Jag har storlek 43 på mina 32 boots och dom passar bra i mina burton cartel i strl M och det är fortfarande plats kvar. Ett par salomon f20 i strl 44 passar också. Så vore jag dig skulle jag sattsa på medium i fall du kör på burton. Jag köpten nämligen ett par mission i large först men jag fick lämna tillbaka dom för att även om inställningarna så det skulle passa så små skor som möjligt så gick det inte knäppa toe strapen för den satt löst. Skon var för liten alltså, och det var salomon f20 skon i storlek 44. Burton cartel est bindingen har väll ingen "botten platta" till 4+4 system ? eller tänker jag fel nu. För har sett est bindingar löstagbar botten platta utan några skruvhål alls och sedan sitter dom på utsidan i stället ?? Hoppas det hjälper dig något / christian Och lite dummt att försöka få en matchande binding i stället för en som passar jusst dig bättre ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon - Evil Twin 159
Tillbaka
Topp