Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Evil Twin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 413795" data-attributes="member: 31216"><p>Testade min i helgen tillsammans med mina DTM bindningar.</p><p>Kändes sjukt ovant men som att fdet kommer bli sjukt nice. </p><p>Superlätt att leka runt med och studsa.</p><p>Dock så fuckade den upp mitt "hurmycketfartbehöverjagsinne" men det kan bero på att jag åkt på ovallad bräda i år och dar :D</p><p>Var i Väsjö, första hoppet tvärnitade jag innan kicken och kom kanppt över, andra gick bättre och tredje var snudd på förlångt .</p><p>En av boxarna (som det hade regnat ganska friskt på), sög det tag som fan på och blev en ganska ofrivillig nose med en hel del flax. Snyggt som bara den.</p><p></p><p>Men jag upptcäkte att man kan snurra sjukt slött på marken elelr små gupp. Den e lätt att få runt och du kan ju nästintill landa 90 grader utan att det orsakar problem.</p><p>Sååå sugen nu på åre v.10 så man kan få åka lite på riktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 413795, member: 31216"] Testade min i helgen tillsammans med mina DTM bindningar. Kändes sjukt ovant men som att fdet kommer bli sjukt nice. Superlätt att leka runt med och studsa. Dock så fuckade den upp mitt "hurmycketfartbehöverjagsinne" men det kan bero på att jag åkt på ovallad bräda i år och dar :D Var i Väsjö, första hoppet tvärnitade jag innan kicken och kom kanppt över, andra gick bättre och tredje var snudd på förlångt . En av boxarna (som det hade regnat ganska friskt på), sög det tag som fan på och blev en ganska ofrivillig nose med en hel del flax. Snyggt som bara den. Men jag upptcäkte att man kan snurra sjukt slött på marken elelr små gupp. Den e lätt att få runt och du kan ju nästintill landa 90 grader utan att det orsakar problem. Sååå sugen nu på åre v.10 så man kan få åka lite på riktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Evil Twin
Tillbaka
Topp