Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Evil Twin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jojolea" data-source="post: 527661" data-attributes="member: 88858"><p>tja,</p><p></p><p>sry om ja snor tråden här :P</p><p></p><p>har åkt bräda i 4 säsonger</p><p></p><p>jag är 195 cm lång och väger 80 - 85 kg . ja har just nu en 155 stuf bräda från team sportia(skitdålig) brädan är åxå ganska smal så mina 47:or till fötter sticker ut en bit och tar i när ja carvar riktigt lågt. brädan är åxå jävligt styv så den e inte så mysig att göra ollies/manuals med om man säger så</p><p>va tror ni om en ond tvilling typ 164 cm om det finns. och vilka breddar finns den i ?</p><p></p><p>lr ska ja kanske ha en styvare bräda då jag inte railar och hoppar så fasligt jävla mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jojolea, post: 527661, member: 88858"] tja, sry om ja snor tråden här :P har åkt bräda i 4 säsonger jag är 195 cm lång och väger 80 - 85 kg . ja har just nu en 155 stuf bräda från team sportia(skitdålig) brädan är åxå ganska smal så mina 47:or till fötter sticker ut en bit och tar i när ja carvar riktigt lågt. brädan är åxå jävligt styv så den e inte så mysig att göra ollies/manuals med om man säger så va tror ni om en ond tvilling typ 164 cm om det finns. och vilka breddar finns den i ? lr ska ja kanske ha en styvare bräda då jag inte railar och hoppar så fasligt jävla mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Evil Twin
Tillbaka
Topp