Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun Kink 2011 vs StepChild Chamberlain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 869239" data-attributes="member: 80557"><p>Det finns manga som gillar dem det stämmer, sen finns det jag (och kanske flera) som tycker att bataleon är helt klart en bra produkt och den är bra för vissa saker: jag tycker bataleon var bra för en vintersäsong för att öva lite nya grejjer med mindre rädsla för kanthugg. Men jag kommer inte aka bataleon igen mer än tillfälligt lan kanske - men jag gillar a andra sidan inte rockerbrädor heller utan föredrar vanlig camber.</p><p></p><p>Det beror ju pa vad och hur man aker och du har inte ännu skrivit hur du aker och vad du gör da är det svart att ha uppfattning om bataleon (eller "andra rocker") är nagot för dig. Men det maste du ju egentligen finna ut för dig själv ända.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 869239, member: 80557"] Det finns manga som gillar dem det stämmer, sen finns det jag (och kanske flera) som tycker att bataleon är helt klart en bra produkt och den är bra för vissa saker: jag tycker bataleon var bra för en vintersäsong för att öva lite nya grejjer med mindre rädsla för kanthugg. Men jag kommer inte aka bataleon igen mer än tillfälligt lan kanske - men jag gillar a andra sidan inte rockerbrädor heller utan föredrar vanlig camber. Det beror ju pa vad och hur man aker och du har inte ännu skrivit hur du aker och vad du gör da är det svart att ha uppfattning om bataleon (eller "andra rocker") är nagot för dig. Men det maste du ju egentligen finna ut för dig själv ända. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun Kink 2011 vs StepChild Chamberlain
Tillbaka
Topp