Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun Kink 2011 vs StepChild Chamberlain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kula82" data-source="post: 869777" data-attributes="member: 97790"><p>samtidigt , om du KAN åka aktiva skärande med medvrid så kan du göra rundare skär med en bataleon eftersom den har rocker karaktär men ett spann att jobba med. </p><p></p><p>Nu har jag åkt på ET som mukaste. (får en fun.kink imorgon) men den är iaf fartstabil.</p><p></p><p>Jag gillar också stepchild men det ända som jag tycker den är bättre än Bataleon på är popen, jag gör ci 10cm högre ollie med en stepchild. annars finner jag at bataleon slår den överallt.</p><p></p><p>jag tycker du ska testa båda så du får känna själv, det är ju så olika mellan olika åkare som du märker.</p><p></p><p>Edit: Tomten har ju åkt på de mjukaste bataleonbrädorna som finns så det är inte konstigt att han finner stepchilden mer stabil i pisten. ET tycker jag mäter sig bättre i pisten än simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kula82, post: 869777, member: 97790"] samtidigt , om du KAN åka aktiva skärande med medvrid så kan du göra rundare skär med en bataleon eftersom den har rocker karaktär men ett spann att jobba med. Nu har jag åkt på ET som mukaste. (får en fun.kink imorgon) men den är iaf fartstabil. Jag gillar också stepchild men det ända som jag tycker den är bättre än Bataleon på är popen, jag gör ci 10cm högre ollie med en stepchild. annars finner jag at bataleon slår den överallt. jag tycker du ska testa båda så du får känna själv, det är ju så olika mellan olika åkare som du märker. Edit: Tomten har ju åkt på de mjukaste bataleonbrädorna som finns så det är inte konstigt att han finner stepchilden mer stabil i pisten. ET tycker jag mäter sig bättre i pisten än simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun Kink 2011 vs StepChild Chamberlain
Tillbaka
Topp