Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun.Kink
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lavemang" data-source="post: 430818" data-attributes="member: 66161"><p>Hej.</p><p></p><p>Jag har kollat länge på ny snowboard för att hitta en som passar mitt sätt att åka.</p><p>Jag blev snabbt intresserad av Bataleon. Jag åker mest runt och railar och leker i backen/parken så jag gillar riktigt mjuka brädor.</p><p></p><p>Alla pratar så väldigt mycket om Evil Twin, men hur mycket skiljer den sig från Fun.Kink?</p><p>När jag jämför dom på bataleons hemsida så tycker jag inte att det skiljer så mkt.</p><p></p><p>Grejen är den att jag har fått hem en Fun.Kink, som ska va lite mjukare än Evil Twin, men när jag känner på den så är den inte så jättemjuk.</p><p></p><p>Nu jämför jag den med min gamla bräda, en äldre Rad-Air WorldWide 153. Min rad-air är ganska mjuk om jag gämför med fun.kinken. Nu är ju den gamal och väldigt mkt använd.</p><p>Kommer fun.kinken bli mjukare?</p><p></p><p>Jag är lite förvirrad just nu xD. Vill ha en riktigt mjuk bräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lavemang, post: 430818, member: 66161"] Hej. Jag har kollat länge på ny snowboard för att hitta en som passar mitt sätt att åka. Jag blev snabbt intresserad av Bataleon. Jag åker mest runt och railar och leker i backen/parken så jag gillar riktigt mjuka brädor. Alla pratar så väldigt mycket om Evil Twin, men hur mycket skiljer den sig från Fun.Kink? När jag jämför dom på bataleons hemsida så tycker jag inte att det skiljer så mkt. Grejen är den att jag har fått hem en Fun.Kink, som ska va lite mjukare än Evil Twin, men när jag känner på den så är den inte så jättemjuk. Nu jämför jag den med min gamla bräda, en äldre Rad-Air WorldWide 153. Min rad-air är ganska mjuk om jag gämför med fun.kinken. Nu är ju den gamal och väldigt mkt använd. Kommer fun.kinken bli mjukare? Jag är lite förvirrad just nu xD. Vill ha en riktigt mjuk bräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun.Kink
Tillbaka
Topp