Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun.Kink
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ingoo" data-source="post: 443690" data-attributes="member: 66349"><p>tja!</p><p></p><p>Jag köpte mig en grön Evil twin 159 förra säsongen men tyckte inte att den var sååå mjuk som alla sa... men det berodde nog på att det var en 159, för en 155 är bra mycket mjukare,... </p><p>så nu fick jag en ny Fun kink 161 till halva priset.. och när jag testade den lite här hemma kan jag säga att den inte skiljer sig från min inkörda ET så mycket just nu... MEN den är redan NU lika mjuk som min inkörda ET, som blev mycket mjukare sen den var ny. Så FunKinken kommer bli mycket mjukare efter några dagar... men kanske inte lika mjuk som dom allra mjukaste jibbbrädorna på marknaden... om man inte går ned en storlek...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ingoo, post: 443690, member: 66349"] tja! Jag köpte mig en grön Evil twin 159 förra säsongen men tyckte inte att den var sååå mjuk som alla sa... men det berodde nog på att det var en 159, för en 155 är bra mycket mjukare,... så nu fick jag en ny Fun kink 161 till halva priset.. och när jag testade den lite här hemma kan jag säga att den inte skiljer sig från min inkörda ET så mycket just nu... MEN den är redan NU lika mjuk som min inkörda ET, som blev mycket mjukare sen den var ny. Så FunKinken kommer bli mycket mjukare efter några dagar... men kanske inte lika mjuk som dom allra mjukaste jibbbrädorna på marknaden... om man inte går ned en storlek... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun.Kink
Tillbaka
Topp