Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun.Kink
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lavemang" data-source="post: 443789" data-attributes="member: 66161"><p>Okej. Men då har du ju ganska långa brädor. Min är 153 så den hamnar strax under hakan för mig. Jag spännde fast mig för ett tag sen och testade hur mycket jag kunde pressa den och det gick väldigt bra. Den är inte riktigt lika mjuk som min gamla bräda men bra mycket stabilare. Med denna kan jag stå och balansera på tail/nose men inte med min raid-air för den har ingen spänst kvar. Så Fun.Kink verkar vara en riktigt bra ok mjuk bräda. Jag längtar bara till vintern så att jag kan testa den ordentligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lavemang, post: 443789, member: 66161"] Okej. Men då har du ju ganska långa brädor. Min är 153 så den hamnar strax under hakan för mig. Jag spännde fast mig för ett tag sen och testade hur mycket jag kunde pressa den och det gick väldigt bra. Den är inte riktigt lika mjuk som min gamla bräda men bra mycket stabilare. Med denna kan jag stå och balansera på tail/nose men inte med min raid-air för den har ingen spänst kvar. Så Fun.Kink verkar vara en riktigt bra ok mjuk bräda. Jag längtar bara till vintern så att jag kan testa den ordentligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Fun.Kink
Tillbaka
Topp