Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon: Goliath eller Jam? W eller inte
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marreb78" data-source="post: 1028971" data-attributes="member: 61646"><p>Jag har en Goliathbräda, i mitt tycke så är den aningens för hård för mig. Dock så väger jag 12-15kg mindre än dig. Så nästa gång jag köper en ny bräda så kommer det nog bli en annan modell. Med det sagt så tycker jag ändå om brädan, den känns smidig och funkar bra i offpist och i pisten.</p><p></p><p>Bindningar.. Jag personligen gillar Burton Cartel. Stabila och bootsen sitter fast bra i dem. </p><p></p><p>Tror Hollywood.se och Junkyard.se har REA på brädor å sånt nu så det kanske går att fynda.</p><p></p><p>Apropå skor; testa i butik så känner du vilken sko som passar dig. Det är mitt råd. Tråkigt men.. </p><p></p><p>Hoppas du hittar nåt som du vill ha å have fun på skidsemestern.</p><p></p><p>Tjoo!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marreb78, post: 1028971, member: 61646"] Jag har en Goliathbräda, i mitt tycke så är den aningens för hård för mig. Dock så väger jag 12-15kg mindre än dig. Så nästa gång jag köper en ny bräda så kommer det nog bli en annan modell. Med det sagt så tycker jag ändå om brädan, den känns smidig och funkar bra i offpist och i pisten. Bindningar.. Jag personligen gillar Burton Cartel. Stabila och bootsen sitter fast bra i dem. Tror Hollywood.se och Junkyard.se har REA på brädor å sånt nu så det kanske går att fynda. Apropå skor; testa i butik så känner du vilken sko som passar dig. Det är mitt råd. Tråkigt men.. Hoppas du hittar nåt som du vill ha å have fun på skidsemestern. Tjoo! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon: Goliath eller Jam? W eller inte
Tillbaka
Topp