Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Goliath
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 857440" data-attributes="member: 98886"><p>Jag har inte åkt på just goliaten men Bataleon i överlag är kung.</p><p>Goliaten är lite me "wide" och det är deras almounten bräda. Bara grafiken på den som inte är så G* men du kommer nog inte bli missnöjd.</p><p>Sen så är jag bortskämd med grafiken på min bataleon batazion hade jag inte haft den hade inte alla andra bataleons sett lika bleka ut i färgen =P</p><p>Men det är ju inte det som gör brädan utan den magiska TBT!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 857440, member: 98886"] Jag har inte åkt på just goliaten men Bataleon i överlag är kung. Goliaten är lite me "wide" och det är deras almounten bräda. Bara grafiken på den som inte är så G* men du kommer nog inte bli missnöjd. Sen så är jag bortskämd med grafiken på min bataleon batazion hade jag inte haft den hade inte alla andra bataleons sett lika bleka ut i färgen =P Men det är ju inte det som gör brädan utan den magiska TBT! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon Goliath
Tillbaka
Topp