Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon köp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eevee" data-source="post: 273493" data-attributes="member: 68978"><p>Tänkte beskriva hur dagen var idag för att ta en liten paus från alla mina egna och andras " Hur lång ska brädan vara" etc frågor.</p><p></p><p>Brädan:</p><p></p><p>Fick idag min The Hero 157 levererad hem. Jag vaknade upp på morgonen med magont och huvudvärk och bestämde mig för att stanna hemma från skolan. Med tanke på att jag är sjuk ungefär en dag om året, så kändes det som högre makter ingrippit när den idag levererades klockan 12 på eftermiddagen. Efter en liten signatur öppnade jag upp kartongen med blå tomat tejp. I en kvart så sprängde jag dem små bubblewrap kulorna, tittade efter repor och t.o.m luktade på den. </p><p></p><p>Bindningarna:</p><p></p><p>Efter brädan kommit tänkte jag att det vore bra att gå och hämta mina Bataleon The allies bindningar på posten. Jag som inte är en erfaren postförskott handlare, trallade iväg med ett kollinummer för att hämta upp paketet. När jag kommer in på posten går jag direkt till kassan och ger mannen mitt kollinummer. Självklart så kommer frågan " har du någon legitimation?" och så pekar han på skylten: Från och med 1 januari 2007 måste man visa legitimation vid upphämtning av paket. Självklart skulle detta ske just idag och smått sur går jag hem för att hämta legitimation. På den andra turen till posten blir jag mottagen av en Adrian; men inte vilken Adrian som helst utan den här stavade namnet Aadrian vilket självklart innebär problem. Ger honom kollinummer och id men då kommer nästa överraskning, postavgiften på 1500 kr. Efter en suck drar jag hem åter igen, hämtar pengar och hämtar upp de zebrarandiga bindningarna. </p><p></p><p>så tack för alla svar jag fick angående brädan och för att ni övertalade mig att köra på 157 an.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eevee, post: 273493, member: 68978"] Tänkte beskriva hur dagen var idag för att ta en liten paus från alla mina egna och andras " Hur lång ska brädan vara" etc frågor. Brädan: Fick idag min The Hero 157 levererad hem. Jag vaknade upp på morgonen med magont och huvudvärk och bestämde mig för att stanna hemma från skolan. Med tanke på att jag är sjuk ungefär en dag om året, så kändes det som högre makter ingrippit när den idag levererades klockan 12 på eftermiddagen. Efter en liten signatur öppnade jag upp kartongen med blå tomat tejp. I en kvart så sprängde jag dem små bubblewrap kulorna, tittade efter repor och t.o.m luktade på den. Bindningarna: Efter brädan kommit tänkte jag att det vore bra att gå och hämta mina Bataleon The allies bindningar på posten. Jag som inte är en erfaren postförskott handlare, trallade iväg med ett kollinummer för att hämta upp paketet. När jag kommer in på posten går jag direkt till kassan och ger mannen mitt kollinummer. Självklart så kommer frågan " har du någon legitimation?" och så pekar han på skylten: Från och med 1 januari 2007 måste man visa legitimation vid upphämtning av paket. Självklart skulle detta ske just idag och smått sur går jag hem för att hämta legitimation. På den andra turen till posten blir jag mottagen av en Adrian; men inte vilken Adrian som helst utan den här stavade namnet Aadrian vilket självklart innebär problem. Ger honom kollinummer och id men då kommer nästa överraskning, postavgiften på 1500 kr. Efter en suck drar jag hem åter igen, hämtar pengar och hämtar upp de zebrarandiga bindningarna. så tack för alla svar jag fick angående brädan och för att ni övertalade mig att köra på 157 an. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon köp
Tillbaka
Topp