Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon undisputed
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simon_andreason" data-source="post: 497489" data-attributes="member: 79207"><p>Har själv en undisputed 168.</p><p>För mig som väger 75 och är 178 lång så är den lite väl styv för att kunna användas fullt ut i parken.</p><p>Men nog funkar den att göra lättare saker i parken med.</p><p></p><p>Men den gör ju sig allra bäst i pudret eller i en riktigt go pist där man kan pressa ordentligt.</p><p>Så med tanke på min vikt så kan den nog passa dig riktigt bra.</p><p>Och måste säga om du inte kört Bataleon tidigare så kommer du bli riktigt nöjd.</p><p>För mig va skillnaden nästan som när jag bytte dom gamla järnvägsrälsen mot ett par carving skidor.</p><p></p><p>Har den tom till salu här nu.</p><p>Synd att behöva sälja den men hellre det och kunna åka till alperna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simon_andreason, post: 497489, member: 79207"] Har själv en undisputed 168. För mig som väger 75 och är 178 lång så är den lite väl styv för att kunna användas fullt ut i parken. Men nog funkar den att göra lättare saker i parken med. Men den gör ju sig allra bäst i pudret eller i en riktigt go pist där man kan pressa ordentligt. Så med tanke på min vikt så kan den nog passa dig riktigt bra. Och måste säga om du inte kört Bataleon tidigare så kommer du bli riktigt nöjd. För mig va skillnaden nästan som när jag bytte dom gamla järnvägsrälsen mot ett par carving skidor. Har den tom till salu här nu. Synd att behöva sälja den men hellre det och kunna åka till alperna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bataleon undisputed
Tillbaka
Topp