Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Batazion
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wowih" data-source="post: 616149" data-attributes="member: 94393"><p>Men nos och tail är det väl framförallt som har fått ny shape, så som exempelvis burtons joystick ser ut -> </p><p></p><p><a href="http://global.burton.com/mens-all-mountain-freestyle-joystick-snowboard/220548,default,pd.html?dwvar_220548_variationSize=157&start=4&cgid=mens-boards&prefn1=filterFeature&prefv1=Elliptical%20Kicks" target="_blank">http://global.burton.com/mens-all-mountain-freestyle-joystick-snowboard/220548,default,pd.html?dwvar_220548_variationSize=157&start=4&cgid=mens-boards&prefn1=filterFeature&prefv1=Elliptical Kicks</a></p><p></p><p>Bra eller dåligt återstår att se <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Men "ET classic" kommer ju i 159 i höst igen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wowih, post: 616149, member: 94393"] Men nos och tail är det väl framförallt som har fått ny shape, så som exempelvis burtons joystick ser ut -> [URL]http://global.burton.com/mens-all-mountain-freestyle-joystick-snowboard/220548,default,pd.html?dwvar_220548_variationSize=157&start=4&cgid=mens-boards&prefn1=filterFeature&prefv1=Elliptical%20Kicks[/URL] Bra eller dåligt återstår att se ;) Men "ET classic" kommer ju i 159 i höst igen ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Batazion
Tillbaka
Topp