Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Battery bac pac vs. extra originalbatteri till Gopro 3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snorkel" data-source="post: 1048240" data-attributes="member: 51492"><p>Först och främst. Uppdatera FIRMWARE på eländet. Köpte en Hero black och drog glad i hågen iväg till Svalbard för att topptura och filma lite. Skiten la av efter prick 2 minuter och ville ha nytt batteri. Efter laddning samma visa. Likadant på reservbatteri. Hemma igen så uppdaterade jag eländet och då fungerade den som den ska med samma batterier. (nej, 100 MB över satellittelefon för uppdatering på plats var inte aktuellt). Tycker att en såpass dyr produkt borde fungera direkt ur lådan från butik. </p><p></p><p>Jag kör för övrigt med 3 extrabatterier och självklart EJ original. Bättre att ha två batterier med bättre prestanda för samma pengar som ett original.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snorkel, post: 1048240, member: 51492"] Först och främst. Uppdatera FIRMWARE på eländet. Köpte en Hero black och drog glad i hågen iväg till Svalbard för att topptura och filma lite. Skiten la av efter prick 2 minuter och ville ha nytt batteri. Efter laddning samma visa. Likadant på reservbatteri. Hemma igen så uppdaterade jag eländet och då fungerade den som den ska med samma batterier. (nej, 100 MB över satellittelefon för uppdatering på plats var inte aktuellt). Tycker att en såpass dyr produkt borde fungera direkt ur lådan från butik. Jag kör för övrigt med 3 extrabatterier och självklart EJ original. Bättre att ha två batterier med bättre prestanda för samma pengar som ett original. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Battery bac pac vs. extra originalbatteri till Gopro 3
Tillbaka
Topp