Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Battery bac pac vs. extra originalbatteri till Gopro 3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anatoli" data-source="post: 1048241" data-attributes="member: 134524"><p>För mig har det ingenting med uppdatering att göra. Jag hade uppdaterat med jämna mellanrum innan 4-an kom på marknaden. Jag hörde rykte att nar nytt model av telefoner kommer ut så görs uppdateringarna för gamla som sänker prestanda att man blir tvungen att gå över till nyare modell. Jag vet inte om det är sant men det är många som påstår att de märker sånt.</p><p>Angående icke originala batteri:</p><p>Står det 1600 mAh betyder inte att det är så. Jag köpte såna på e-bay och testade. De presterade lite sämre än originala och jag hade problem med att sätta kamera i gång. Har du klockat din batteri? Kan du påstå att kameran är längre tid i gång med den än med original? Jag vill gärna veta vad du har för batteri om de är bättre än original i TEST och inte på pappret!</p><p>MVH/Anatoli</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anatoli, post: 1048241, member: 134524"] För mig har det ingenting med uppdatering att göra. Jag hade uppdaterat med jämna mellanrum innan 4-an kom på marknaden. Jag hörde rykte att nar nytt model av telefoner kommer ut så görs uppdateringarna för gamla som sänker prestanda att man blir tvungen att gå över till nyare modell. Jag vet inte om det är sant men det är många som påstår att de märker sånt. Angående icke originala batteri: Står det 1600 mAh betyder inte att det är så. Jag köpte såna på e-bay och testade. De presterade lite sämre än originala och jag hade problem med att sätta kamera i gång. Har du klockat din batteri? Kan du påstå att kameran är längre tid i gång med den än med original? Jag vill gärna veta vad du har för batteri om de är bättre än original i TEST och inte på pappret! MVH/Anatoli [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Battery bac pac vs. extra originalbatteri till Gopro 3
Tillbaka
Topp