Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Bättre åkare!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikBoden" data-source="post: 1080517" data-attributes="member: 69525"><p>Tjenare! </p><p>Kul att du är taggad på att bli bättre! </p><p>Jag skulle rekommendera att anlita en skidskola oavsett om du tänker att du ska åka i Sverige eller utomlands! </p><p>Det du kan ha i åtanke om du väljer att åka i skidskola i Sverige, för att få en duktig instruktör är att du ska kräva att få en examinerad skidlärare. </p><p>Läraren ska ha klarat av svenska skidlärarexamen. Utomlands så kan du för att säkerställa kompetensen på din instruktör kräva att få en ISIA certifierad instruktör. </p><p>Underskatta verkligen inte skidskolor då dem har en otrolig kompetens och speciellt utomlands anlitar många alpina klubbar skidlärare för att träna de aktiva. </p><p>Detta börjar även bli mer och mer vanligt i Sverige. </p><p>Hoppas du får en riktigt grym vinter och att mitt förslag kanske iallafall gav dig några idéer! </p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikBoden, post: 1080517, member: 69525"] Tjenare! Kul att du är taggad på att bli bättre! Jag skulle rekommendera att anlita en skidskola oavsett om du tänker att du ska åka i Sverige eller utomlands! Det du kan ha i åtanke om du väljer att åka i skidskola i Sverige, för att få en duktig instruktör är att du ska kräva att få en examinerad skidlärare. Läraren ska ha klarat av svenska skidlärarexamen. Utomlands så kan du för att säkerställa kompetensen på din instruktör kräva att få en ISIA certifierad instruktör. Underskatta verkligen inte skidskolor då dem har en otrolig kompetens och speciellt utomlands anlitar många alpina klubbar skidlärare för att träna de aktiva. Detta börjar även bli mer och mer vanligt i Sverige. Hoppas du får en riktigt grym vinter och att mitt förslag kanske iallafall gav dig några idéer! Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Bättre åkare!
Tillbaka
Topp