Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
battre sent an aldrig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="catolino" data-source="post: 57760" data-attributes="member: 35060"><p>Nu blommar det i asfalten...som om det inte vore nog med huvudbry!</p><p>Lite trumpen och nedslagen efter att tillbringat helgen i la clusaz i jakt pa jobb till sasongen. Jag har lamnat mitt spar pa varje bar och restaurang...en uppsjo av cv s, den taktiken ar val kand. </p><p>Nagon erfaren sasongare som har en sussning om hur jobbsituationen ser ut ifall man dyker upp i slutet av januari? E det kannt att sasongare slutar efter nan manad och drar sin kos...eller bara trottnar, och lamnar sitt jobb for en annan parvel? ack..</p><p>Hejjop</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="catolino, post: 57760, member: 35060"] Nu blommar det i asfalten...som om det inte vore nog med huvudbry! Lite trumpen och nedslagen efter att tillbringat helgen i la clusaz i jakt pa jobb till sasongen. Jag har lamnat mitt spar pa varje bar och restaurang...en uppsjo av cv s, den taktiken ar val kand. Nagon erfaren sasongare som har en sussning om hur jobbsituationen ser ut ifall man dyker upp i slutet av januari? E det kannt att sasongare slutar efter nan manad och drar sin kos...eller bara trottnar, och lamnar sitt jobb for en annan parvel? ack.. Hejjop [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
battre sent an aldrig
Tillbaka
Topp