Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
battre sent an aldrig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 57761" data-attributes="member: 16052"><p>Tjena </p><p>För 2 år sedan fick jag reda på att jag med omedelbar verkan hade ledigt i 2.5 månader. Detta skedde i mitten på januari och det enda jag visste var att det betydde skidåkning! Jag skickade ut cirka 40 mäjl till olika hotell i zermatt och mayerhofen och satt o väntade på svar. Det tog 2 dar så ringde en kvinna från ett hotell som jag inte skickat till och erbjöd mig jobb. Fick en dag på mig att ta reda på info om hotellet och bestämma mig. Det var bara att köra på det för min del. </p><p></p><p>Saken är den att efter nyår så blir det lite lugnare men nyår är tufft så de anställda får rätt snabbt reda på om de kan stanna hela säsongen eller inte. Ett annat alternativ är att någon skadar sig och det är ju rätt vanligt bland säsongare. Alltså mitt tips är att ösa ut CV:n på hotell du vill jobba på med mäjl precis efter nyårsafton så kommer det säkert att lösa sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 57761, member: 16052"] Tjena För 2 år sedan fick jag reda på att jag med omedelbar verkan hade ledigt i 2.5 månader. Detta skedde i mitten på januari och det enda jag visste var att det betydde skidåkning! Jag skickade ut cirka 40 mäjl till olika hotell i zermatt och mayerhofen och satt o väntade på svar. Det tog 2 dar så ringde en kvinna från ett hotell som jag inte skickat till och erbjöd mig jobb. Fick en dag på mig att ta reda på info om hotellet och bestämma mig. Det var bara att köra på det för min del. Saken är den att efter nyår så blir det lite lugnare men nyår är tufft så de anställda får rätt snabbt reda på om de kan stanna hela säsongen eller inte. Ett annat alternativ är att någon skadar sig och det är ju rätt vanligt bland säsongare. Alltså mitt tips är att ösa ut CV:n på hotell du vill jobba på med mäjl precis efter nyårsafton så kommer det säkert att lösa sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
battre sent an aldrig
Tillbaka
Topp