Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BC Atris eller Corvus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1145758" data-attributes="member: 155279"><p>Jag lånar tråden då den innehåller skidorna jag har funderingar kring! </p><p></p><p>Jag har ett par Soul 7 med Dynafit Beast som inte alls är roligare längre. De va bra första säsongen efter jag inte åkt på länge, men nu har de liksom ingen karaktär.</p><p></p><p>Jag testade lite skidor i Åre, men efter jag kollat lite recensioner så ångrar jag att jag inte testade Atris, för alla verkar ju tycka de är 5/5.</p><p></p><p>Jag testade Extrem Opinion 108, men gillade inte alls full-rockern, speciellt inte i pisten.</p><p>Testade Nordica Enforcer 100 och de va roliga i pisten men dessvärre inte alls lekfulla utanför, så de går bort. </p><p>Testade även Rustler 10 som jag gillade skarpt. De va riktigt trevliga och lekfulla i pisten, samtidigt som de funkade riktigt bra på baksidan. </p><p></p><p>Men efter lite recensioner så verkar ju Atrisen ha samma kantgrepp, lekfullare och roligare i offpisten. Samtidigt som jag hör folk säga att det är en skida för en som gör sin första säsong, och jag tar gärna något man kan stå på mer än så på.</p><p></p><p>Tyvärr åker man ju inte alltid midjedjupt och till det har jag ett par Bentchetler. </p><p></p><p>Är Atrisen verkligen så bra som de skrivs? </p><p></p><p>Tänkte montera med ett par Shift och ha de för lite slackcountry.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1145758, member: 155279"] Jag lånar tråden då den innehåller skidorna jag har funderingar kring! Jag har ett par Soul 7 med Dynafit Beast som inte alls är roligare längre. De va bra första säsongen efter jag inte åkt på länge, men nu har de liksom ingen karaktär. Jag testade lite skidor i Åre, men efter jag kollat lite recensioner så ångrar jag att jag inte testade Atris, för alla verkar ju tycka de är 5/5. Jag testade Extrem Opinion 108, men gillade inte alls full-rockern, speciellt inte i pisten. Testade Nordica Enforcer 100 och de va roliga i pisten men dessvärre inte alls lekfulla utanför, så de går bort. Testade även Rustler 10 som jag gillade skarpt. De va riktigt trevliga och lekfulla i pisten, samtidigt som de funkade riktigt bra på baksidan. Men efter lite recensioner så verkar ju Atrisen ha samma kantgrepp, lekfullare och roligare i offpisten. Samtidigt som jag hör folk säga att det är en skida för en som gör sin första säsong, och jag tar gärna något man kan stå på mer än så på. Tyvärr åker man ju inte alltid midjedjupt och till det har jag ett par Bentchetler. Är Atrisen verkligen så bra som de skrivs? Tänkte montera med ett par Shift och ha de för lite slackcountry. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BC Atris eller Corvus
Tillbaka
Topp