Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BC Atris eller Corvus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1145768" data-attributes="member: 155279"><p>[USER=166400]@Tottek[/USER]</p><p>Kanske inte full rocker, men väldigt mycket rocker och kändes för fladdriga för pisten tyvärr. De va helt klart roliga i puder, men lika bra i pisten som mina Bentchetler ungefär. </p><p></p><p></p><p></p><p> [USER=29440]@RWD[/USER] </p><p>Hmm okej, är chargern som Opinion fast med massa metall eller? Va inte så förtjust i shapen på Opinion, så om de är lika så kanske det blir dåligt. </p><p></p><p>Ja jag har varit riktigt sugen på Animan länge nu. Hade köpt ett par sådana istället för mina Bentchetler om det fanns någon återförsäljare i Whistler när jag va där, men men. </p><p></p><p>Jag tyckte Rustlern va väldigt stabil, inte lika stabil som enforcern, men sjukt mycket mer stabil än mina Soul 7. Och riktigt lekfulla tycker jag! </p><p></p><p>Känns inte Animan lite för bred för Sverige? Känns som jag kommer ha roligare i pisten med ett par Rustler 10, och de är ju faktiskt helt dugliga i offpisten, även om jag inte åkte mer än 10-15cm puder. Men har som sagt skidor för de riktigt djupa dagarna. </p><p></p><p>Däremot hade det varit riktigt gött med en enda skida som fungerar bra både i Sverige och alperna, brukar inte orka släpa med mig mer än ett par skidor och pjäxor. Finns så jäkla mycket att välja på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1145768, member: 155279"] [USER=166400]@Tottek[/USER] Kanske inte full rocker, men väldigt mycket rocker och kändes för fladdriga för pisten tyvärr. De va helt klart roliga i puder, men lika bra i pisten som mina Bentchetler ungefär. [USER=29440]@RWD[/USER] Hmm okej, är chargern som Opinion fast med massa metall eller? Va inte så förtjust i shapen på Opinion, så om de är lika så kanske det blir dåligt. Ja jag har varit riktigt sugen på Animan länge nu. Hade köpt ett par sådana istället för mina Bentchetler om det fanns någon återförsäljare i Whistler när jag va där, men men. Jag tyckte Rustlern va väldigt stabil, inte lika stabil som enforcern, men sjukt mycket mer stabil än mina Soul 7. Och riktigt lekfulla tycker jag! Känns inte Animan lite för bred för Sverige? Känns som jag kommer ha roligare i pisten med ett par Rustler 10, och de är ju faktiskt helt dugliga i offpisten, även om jag inte åkte mer än 10-15cm puder. Men har som sagt skidor för de riktigt djupa dagarna. Däremot hade det varit riktigt gött med en enda skida som fungerar bra både i Sverige och alperna, brukar inte orka släpa med mig mer än ett par skidor och pjäxor. Finns så jäkla mycket att välja på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BC Atris eller Corvus
Tillbaka
Topp