Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BC Atris eller Corvus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1145867" data-attributes="member: 155279"><p>[USER=29440]@RWD[/USER] </p><p>Ja jag läste den och tyckte den lät trevlig. Har inte åkt skidan eller någon annan Faction. </p><p>Syftade du på något speciellt du tyckte lät konstigt?</p><p></p><p>Va ju enligt recensionen på Blister kanske hård i flex genom hela skidan.</p><p></p><p>Prodigy</p><p>Tips: 8.5</p><p>Shovels: 8.5-9</p><p>In Front of Toe Piece: 9-9.5</p><p>Underfoot: 10</p><p>Behind Heel Piece: 9.5-9</p><p>Tails: 8.5-8</p><p></p><p>Rustler 10</p><p>Tips: 7</p><p>Shovels: 7-8</p><p>In front of Toe Piece: 9</p><p>Underfoot: 10</p><p>Behind Heel piece: 9</p><p>Tails: 7-8</p><p></p><p></p><p> [USER=46857]@termons[/USER] </p><p>Ja den verkar riktig surfig, men jag gillar starkt mina Bentchetlers, bara att de är lite fladdriga och kasst kantgrepp, men om man kollar flex-pattern verkar de ju vara riktigt styva och enligt recensionen ha bra kantgrepp. </p><p>Jag åker såklart helst offpist, men att kunna carva är ju riktigt viktigt då man ändå gör det mestadels av tiden. </p><p>Tror du den blir för ”parkig” för att kunna åka på med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1145867, member: 155279"] [USER=29440]@RWD[/USER] Ja jag läste den och tyckte den lät trevlig. Har inte åkt skidan eller någon annan Faction. Syftade du på något speciellt du tyckte lät konstigt? Va ju enligt recensionen på Blister kanske hård i flex genom hela skidan. Prodigy Tips: 8.5 Shovels: 8.5-9 In Front of Toe Piece: 9-9.5 Underfoot: 10 Behind Heel Piece: 9.5-9 Tails: 8.5-8 Rustler 10 Tips: 7 Shovels: 7-8 In front of Toe Piece: 9 Underfoot: 10 Behind Heel piece: 9 Tails: 7-8 [USER=46857]@termons[/USER] Ja den verkar riktig surfig, men jag gillar starkt mina Bentchetlers, bara att de är lite fladdriga och kasst kantgrepp, men om man kollar flex-pattern verkar de ju vara riktigt styva och enligt recensionen ha bra kantgrepp. Jag åker såklart helst offpist, men att kunna carva är ju riktigt viktigt då man ändå gör det mestadels av tiden. Tror du den blir för ”parkig” för att kunna åka på med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BC Atris eller Corvus
Tillbaka
Topp