Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bca alpine trekker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sture-sson" data-source="post: 131143" data-attributes="member: 42161"><p>Såg att Swedish posse i nya filmen 4:th street så är de en sväng på korsika. där så trampar hela posse gänget uppför med bca alpine trekker under sulorna.. visserligen ingen jätte hik men dock en bit för att komma åt bra åk.. så nog kan alpine trekker duga till. fast givetvis inte för längre turer eller dyl. men för en puderjagare som vill klättra upp en bit för att leta orörda repor så verkar det funka bra.. </p><p></p><p>Såg inte allt för betungande ut för dom heller.. visserligen har väl käre Sverre ben som betongpelare och ork så det räcker.. men även vi vanliga dödliga kan nog flåsa sig uppför.. och övning ger färdighet (benmuskler och mjölksyretålighet).. för min egen del så lutar d mest åt alpine trekker. dels för att slippa köpa ett par skidor enbart för tur och så verkar d ju ändå vara en vettig kompromiss för en som helst åker neråt, men kan tänka sig kämpa lite för det oxo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sture-sson, post: 131143, member: 42161"] Såg att Swedish posse i nya filmen 4:th street så är de en sväng på korsika. där så trampar hela posse gänget uppför med bca alpine trekker under sulorna.. visserligen ingen jätte hik men dock en bit för att komma åt bra åk.. så nog kan alpine trekker duga till. fast givetvis inte för längre turer eller dyl. men för en puderjagare som vill klättra upp en bit för att leta orörda repor så verkar det funka bra.. Såg inte allt för betungande ut för dom heller.. visserligen har väl käre Sverre ben som betongpelare och ork så det räcker.. men även vi vanliga dödliga kan nog flåsa sig uppför.. och övning ger färdighet (benmuskler och mjölksyretålighet).. för min egen del så lutar d mest åt alpine trekker. dels för att slippa köpa ett par skidor enbart för tur och så verkar d ju ändå vara en vettig kompromiss för en som helst åker neråt, men kan tänka sig kämpa lite för det oxo. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bca alpine trekker
Tillbaka
Topp