Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
BD JetForce Pro25 eller Scott Patrol E1?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr_cosmo" data-source="post: 1217455" data-attributes="member: 151389"><p>Jag har använt både den äldre Jetforce och har nu en Scott alpride E1 30. Alpridesystemet är enligt mig helt överlägset om man jämför dessa två. I sammanhanget väldigt lätt och enkelt att använda. Ett råd om du går på den är dock att överväga 40litersvarianten då 30liters är i minsta laget för längre turer. Jag har haft noll problem med Scott-ryggan.</p><p></p><p>Hur den nyare Jetforce pro är i jämförelse kan jag tyvärr inte hjälpa dig med men personligen skulle jag välja SuperCapacitor före batteri alla dagar i veckan med tanke på vikt och hur snabbladdade de är. Därför skulle jag tagit en Jetforce tour om jag hade velat ha en BD rygga.</p><p></p><p>Jag är väl lite färgad av mitt eget köp dock övertygad om att du kommer att bli nöjd med vilket som. Köp inte för liten bara.</p><p></p><p>//R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr_cosmo, post: 1217455, member: 151389"] Jag har använt både den äldre Jetforce och har nu en Scott alpride E1 30. Alpridesystemet är enligt mig helt överlägset om man jämför dessa två. I sammanhanget väldigt lätt och enkelt att använda. Ett råd om du går på den är dock att överväga 40litersvarianten då 30liters är i minsta laget för längre turer. Jag har haft noll problem med Scott-ryggan. Hur den nyare Jetforce pro är i jämförelse kan jag tyvärr inte hjälpa dig med men personligen skulle jag välja SuperCapacitor före batteri alla dagar i veckan med tanke på vikt och hur snabbladdade de är. Därför skulle jag tagit en Jetforce tour om jag hade velat ha en BD rygga. Jag är väl lite färgad av mitt eget köp dock övertygad om att du kommer att bli nöjd med vilket som. Köp inte för liten bara. //R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
BD JetForce Pro25 eller Scott Patrol E1?
Tillbaka
Topp