Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BD skidor kontra Dynafit skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 910442" data-attributes="member: 40931"><p>Jag kan flika in att jag träffade på den där turgalningen Greg Hill, som höll på med sitt projekt just då... Tror det var att han skulla hika och åka 2 miljoner vertical feet under ett år. Det översätts till att han i genomsnitt över hela året måste huda och åka ca 1700hm per dag. Mötte på han i argentina när han huda runt på ett par stoke, som väl är 110mm i midjan. Kommer tyvärr inte ihåg vad han hade för pjäxor dock. Men det gick undan, både uppför och nedför.</p><p></p><p>Så kontentan är väl att beroende lite på vad man prioriterar, är det mycket bevisligen möjligt att tura jävligt mycket på lite större grejer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 910442, member: 40931"] Jag kan flika in att jag träffade på den där turgalningen Greg Hill, som höll på med sitt projekt just då... Tror det var att han skulla hika och åka 2 miljoner vertical feet under ett år. Det översätts till att han i genomsnitt över hela året måste huda och åka ca 1700hm per dag. Mötte på han i argentina när han huda runt på ett par stoke, som väl är 110mm i midjan. Kommer tyvärr inte ihåg vad han hade för pjäxor dock. Men det gick undan, både uppför och nedför. Så kontentan är väl att beroende lite på vad man prioriterar, är det mycket bevisligen möjligt att tura jävligt mycket på lite större grejer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
BD skidor kontra Dynafit skidor
Tillbaka
Topp