Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beast-bygel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Almen1" data-source="post: 1100768" data-attributes="member: 46316"><p>Jag har ett par Down vilka jag skall sätta en bindning på ..</p><p>Velar mellan Jester, Warden, Baron, -eller... ett par Dynafit Beast 14 (billiga i dagsläget)</p><p>Helst skulle jag välja Beasten. Jag tycker att det känns bra att kunna tura om än kort ( att ha en gå-bindning), men att Baronen tar bort en viss del av känslan i skidan. Frågan är om bygeln till ett par Beast är kompatibel med Baron, Warden eller par andra lättare Dynafitbindningar..? Inser att jag inte kommer att kunna skruva i och ur bågen än max 5-10ggr, -sedan är plasten "slut" i gängorna i pjäxan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Almen1, post: 1100768, member: 46316"] Jag har ett par Down vilka jag skall sätta en bindning på .. Velar mellan Jester, Warden, Baron, -eller... ett par Dynafit Beast 14 (billiga i dagsläget) Helst skulle jag välja Beasten. Jag tycker att det känns bra att kunna tura om än kort ( att ha en gå-bindning), men att Baronen tar bort en viss del av känslan i skidan. Frågan är om bygeln till ett par Beast är kompatibel med Baron, Warden eller par andra lättare Dynafitbindningar..? Inser att jag inte kommer att kunna skruva i och ur bågen än max 5-10ggr, -sedan är plasten "slut" i gängorna i pjäxan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beast-bygel
Tillbaka
Topp