Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beast14 vs 16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1052194" data-attributes="member: 83225"><p>Fasen också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Aja, blir det byte så tar jag nog i så fall steget fullt ut till 16. Om nu inte någon kan säkerställa att 14-tån funkar lika bra. Med bra elasticitet skulle jag dock klara mig utmärkt med en 14. Fjäderns styrka verkar inte vara så viktigt för min del. Jag kör ju med DIN 8-9 i vanliga fall</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1052194, member: 83225"] Fasen också ;) Aja, blir det byte så tar jag nog i så fall steget fullt ut till 16. Om nu inte någon kan säkerställa att 14-tån funkar lika bra. Med bra elasticitet skulle jag dock klara mig utmärkt med en 14. Fjäderns styrka verkar inte vara så viktigt för min del. Jag kör ju med DIN 8-9 i vanliga fall [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beast14 vs 16
Tillbaka
Topp