Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 939890" data-attributes="member: 12152"><p>Jag lägger till: </p><p>1,5. Kontrollera att hålen är tillräckligt djupa och inte innehåller borrester. </p><p></p><p>En vanlig orsak till att topsheeten släpper och reser sig är att hålen är aningen grunda. Då tvingar skruven topsheeten uppåt istället för att driva sig själv ner i skidan. Det kan också orsakas av att man har valt en för smal borr för skidan. Det allra vanligaste är dock att man inte har dragit tillräckligt hårt skulle jag vilja säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 939890, member: 12152"] Jag lägger till: 1,5. Kontrollera att hålen är tillräckligt djupa och inte innehåller borrester. En vanlig orsak till att topsheeten släpper och reser sig är att hålen är aningen grunda. Då tvingar skruven topsheeten uppåt istället för att driva sig själv ner i skidan. Det kan också orsakas av att man har valt en för smal borr för skidan. Det allra vanligaste är dock att man inte har dragit tillräckligt hårt skulle jag vilja säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Tillbaka
Topp