Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 940172" data-attributes="member: 35223"><p>Vad vi har sett / kommit fram till är väl att det är ett felmontage? Inte att det är fel på själva bindningen. </p><p></p><p>Skulle ju vara lite skoj att försöka reklamera en felmontering hos Marker och få dem att lösa det snabbt och smidigt innan fredagen. </p><p></p><p>Visst finns det fördelar med att köpa saker och ting i butik i Sverige. Dock så börjar det nästan bli löjligt när man anser att en montering för 150-200 ska vara skäl att betala några tusen mer för samma skida/bindning. </p><p></p><p>Sist jag kollade på en hel utrustning (visste exakt vad jag ville ha) så skilde det 4500 mellan att handla de sakerna i Sverige och Tyskland. Dock tog det 3 dagar längre att få grejerna från Tyskland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 940172, member: 35223"] Vad vi har sett / kommit fram till är väl att det är ett felmontage? Inte att det är fel på själva bindningen. Skulle ju vara lite skoj att försöka reklamera en felmontering hos Marker och få dem att lösa det snabbt och smidigt innan fredagen. Visst finns det fördelar med att köpa saker och ting i butik i Sverige. Dock så börjar det nästan bli löjligt när man anser att en montering för 150-200 ska vara skäl att betala några tusen mer för samma skida/bindning. Sist jag kollade på en hel utrustning (visste exakt vad jag ville ha) så skilde det 4500 mellan att handla de sakerna i Sverige och Tyskland. Dock tog det 3 dagar längre att få grejerna från Tyskland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Tillbaka
Topp