Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 940184" data-attributes="member: 83225"><p>Skiduthyrningen på Idre fjäll tar 150 spänn och grejar det på 20 min. Sist jag lämnade in i svensk butik fick jag pynta närmare 400 spänn och det tog 4 månader (jag använder mig inte av den butiken igen...) Jag har två ggr lämnat in skidor i Idre för montering och det har funkat bra bägge gångerna. Dessutom har jag fått två par ommonterade på Åre Skidsport för under 200. På Åre skidsport hade jag iof precis köpt pjäxor, som jag dessutom fick tryckta utan kostnad. Så vissa butiker tar sunda priser och har bra service. Mitt senaste skidköp fick jag bra montering på köpet, när jag köpte skidorna i svensk butik. </p><p></p><p>Det ska ju också tilläggas att den som monterar ju bara tar ansvar för att dennes montering är rätt eller fel. Så de tar ju bara ansvar för fel som de själva gör.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 940184, member: 83225"] Skiduthyrningen på Idre fjäll tar 150 spänn och grejar det på 20 min. Sist jag lämnade in i svensk butik fick jag pynta närmare 400 spänn och det tog 4 månader (jag använder mig inte av den butiken igen...) Jag har två ggr lämnat in skidor i Idre för montering och det har funkat bra bägge gångerna. Dessutom har jag fått två par ommonterade på Åre Skidsport för under 200. På Åre skidsport hade jag iof precis köpt pjäxor, som jag dessutom fick tryckta utan kostnad. Så vissa butiker tar sunda priser och har bra service. Mitt senaste skidköp fick jag bra montering på köpet, när jag köpte skidorna i svensk butik. Det ska ju också tilläggas att den som monterar ju bara tar ansvar för att dennes montering är rätt eller fel. Så de tar ju bara ansvar för fel som de själva gör. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Tillbaka
Topp