Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 940211" data-attributes="member: 35223"><p>Nu vill jag inte direkt debattera om sportbutiker har det svårt eller inte. </p><p></p><p>Men ingen har sagt att en butik bara ska dra in 900 kr i timme. Om du har 10 par skidor som ska monteras under den kommande veckan så ska det nog inte vara omöjligt att hitta luckor att hitta dom 2-3h det borde ta att montera dem. Då har du helt plötsligt en intäkt på 1500 på tid där du inte fått något betalt för annars. </p><p>(givetvis vet jag att man kan lägga sin tid på mkt annat också när det är dött i en butik.)</p><p></p><p>Det jag ville visa på är ju att man kan räkna på det på olika sätt. Varken ditt eller mitt sätt är fel men skulle ju säga att ingen av våra sätt är "Rätt".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 940211, member: 35223"] Nu vill jag inte direkt debattera om sportbutiker har det svårt eller inte. Men ingen har sagt att en butik bara ska dra in 900 kr i timme. Om du har 10 par skidor som ska monteras under den kommande veckan så ska det nog inte vara omöjligt att hitta luckor att hitta dom 2-3h det borde ta att montera dem. Då har du helt plötsligt en intäkt på 1500 på tid där du inte fått något betalt för annars. (givetvis vet jag att man kan lägga sin tid på mkt annat också när det är dött i en butik.) Det jag ville visa på är ju att man kan räkna på det på olika sätt. Varken ditt eller mitt sätt är fel men skulle ju säga att ingen av våra sätt är "Rätt". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Tillbaka
Topp